All 15 movie Reviews


WHOOKOS Beta: Epis 1 WHOOKOS Beta: Epis 1

Rated 5 / 5 stars

Duuuude

Lmao! I loved it X)
First time I watched this I couldnt stop laughing at the "SURPRISE!!!" at the end :D
Nice animation man.



Don't Bite That Apple Don't Bite That Apple

Rated 4.5 / 5 stars

^_^

Haha I love these vids. But wai when he BIT the apple, his legs were blowed off? :O


People find this review helpful!

Sweet Dreams, Timmy. Sweet Dreams, Timmy.

Rated 4.5 / 5 stars

Hahaha.

Fun. I couldn't stop laughing.
But seriously kids, incest is wrong :O



Madness Ultimatum Madness Ultimatum

Rated 4.5 / 5 stars

OMG!!!

THEY KILLED GORDON FREEMAN!!! D:


People find this review helpful!

Madness Retribution Madness Retribution

Rated 2.5 / 5 stars

Urmmm...

Tiny amount of originality but the stuff YOU did was pretty good.



Edd Egg - Werewolf Edd Egg - Werewolf

Rated 2 / 5 stars

Welll...

Good animation and all that but not funny in the slightest.
Was just boring. Sorry, but it isn't my sort of humour.
Funny for small children or simple minds ^_^



Triangle n' Octagon Triangle n' Octagon

Rated 4.5 / 5 stars

Awesome.

Lmao, the sound and voices work well with the actual video's simpleness. I liked it lmao :)



Spoof of the Colossus Spoof of the Colossus

Rated 3.5 / 5 stars

Hmmm.

You put a lot of effort into this and I reckon everybody can tell but the humor was just... Yeah, you've heard that too much by now lol. Awesome artwork and a good attempt overall. :)



Slick: Showdown Slick: Showdown

Rated 5 / 5 stars

Well Done!

Wow... That was sick :D I love how it kept in beat with the music :)


People find this review helpful!
Slick-Productions responds:

Thanks for the new review! It's ALWAYS good to see that someone else has taken the time to comment on an old thing like this :D
And yes, I put a lot of effort into keeping the action synched with the music. If you don't do that, I feel, it makes the music pointless almost ;)


TANKMEN TANKMEN

Rated 5 / 5 stars

Hillarious!

Hillarious, non stop comedy and amazing animation :D
One of the best authors on Newgrounds!!!


People find this review helpful!